Followers

Thursday, May 31, 2012

akhirnya keputusan exam...

ALHAMDULILLAH YA ALLAH,

SYUKUR SYUKUR SYUKUR sebab aku dah berjaya mendapat keputusan yang tak disangka sangka...
agak terkejut dan still tak boleh bayang dengan resukt yang aku dapat pabila aku menjawab exam dengan teruk dan dapat result boleh la tahan... walaupun tak dapat 4 flat tapi still membangkakan aku dan family aku... huehuuu.....:D

~alhamdulillah aku dapat 3.78 untuk sem 2 nie di Matrikulasi...pointer syarat untuk aku masuk ke Universiti...hoho... memang under unexpected punya result..haha...  macam mana aku dapat cmtue?? aku pon x tau, apa2 pon jangan berhenti berdoa kepada ALLAH untuk memberi kita kejaya di dunia dan akhirat... alhamdulillah ALLAH dah menmakbulkan doa aku... syookkk tak terhingga.... hehe....:D

akhirnya beban dan lelah aku selama nie di matrik dah terbalas dgn result aku.... kepada junior2 jangan risau result final exam sure akan elok kalau kita pulun dan usaha untuk belajar... apa2 pon DONT GIVE UP..!!!

sekian.... anyeeongg...:D

p/s: nie mungkin yang terakhir entry aku untuk post label "matric life"... lepas nie tunggu entry mengenai universiti pula..hehhee.....:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...