Followers

Monday, May 28, 2012

Result final esok...

assalamaualaikum warga bloggers dan khas kepada warga matrikulasi seluruh Malaysia,

mesti sekarang ni semua budak matrik tak tido punya sebab fikir pasal result yang akan keluar esok kan... hmm... aku laa, dah tak da perasaan dah aku nie... blank and errghhh,
WHAT IS MY RESULT??? serius aku takut dan berdebar gila jantung ni sejak dua tiga hari lepas... tadi aku sakit kepala seharian sbb pikir pasal result nie lah... adoii... xtau nak kata apa dah, aku redha ja dengan tentuan ILAHI...


applikasi nak check result di sini...

SEMAKAN KEPUTUSAN MATRIKULASI 2011/2012

~apa apa pon aku harap esok akan keluar dengan keputusan yang boleh buat mak dengan ayah aku bangga dan gembira... aku tak mau parents aku susah hati dan tak seronok.. hmm...
nanti mama akan sakit kepala lagi kalau result kakak teruk... wuaaa.... :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...