Followers

Thursday, March 22, 2012

SPM result....:D

TAHNIAH TAHNIAH TAHNIAH 

kepada yang dapat result SPM yang GEMPAK GEMPAK BELAKA..!!!
hebat la kalau boleh dapat 8a 9a dan straight A`s....
sue your parents will PROUD of you..... yalaa,... mak ayah mana yang tak bangga kalau anak2 diorang yang didik dan dibela sampai besar nie bawa pulang banyak A`s untuk depa...

BANGGA KOT MAK AYAH AMPA...!!!
mesti ada yang siap fotostat buat frame kat rumah lagi...hahaha....nak kenangan la katakan...:D

tapi yang tak dapat ok tue, JANGANLAH KECEWA dan SEDIH...
mungkin rezeki kita takat tu saja,.. dan jangan la putus asa....
masa depan ada banyak lagi, dan macam2 cabaran lain yang kita boleh tempuhi,
mungkin pada masa hadapan kita boleh berjaya ka...WHO`S KNOW RITE...???

aku punya result tak ada la gempak sangat, biasa2 jaa.... boleh takat 6A4B...
tapi aku bersyukur sebab mungkin aku boleh sampai situ saja....
huhu.... kalau boleh memang la semua orang nak A panjang kan.....
teringin sangat nak bagi mak dengan ayah aku bangga dan HAPPY  bila tengok result aku...

huu... tapi tue kisah 2 tahun lepas deh.... sekarang aku ada kat MATRIKULASI...
sapa2 junior yang nak masuk MATRIK  silakan...., tapi make sure otak maw study sepanjang di matrik,
dan otak kena kuat menghafal la kan..hahaha..... bukan apa, topik2 kat matrik banyak dan jenuh la jugak nak menghafal, bagi budak2 yang otak SMART memang senang la depa...
bagi orang yang macam aku nie,...HAMPEH....!!! aku tak pandai calculation sangat, serius speaking....
tapi setakat nie result aku cukup2 makan jaa...

EXAM FINAL TAK SAMPAI SEBULAN JA LAGI...:(

AKU TERINGIN SANGAT NAK DAPAT 4 FLAT,. I WANT MY PARENTS HAPPY WITH ME...:\

1 comment:

Belog Budak Steady said...

Wah,saya memang nak try matrik....macam best~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...