Followers

Monday, March 26, 2012

Jom main CS :P

I HATE YOU!!!
yaa.... bila ampa buat cmnie kat aku, memang la aku dah macam tak suka gila3 kat ampa....
seriusly.... aku teraniaya, dan orang nampak macam aku la yang bersalah kan...aku la yang mcam jahat kan...
errr..... tanya tak mau, pastu sure think negative!! meluat kot... aku sabar jaaa selama nie, tapi malam nie rasa mcam nak burst out jaa,... keluar jugak aiq mata bila teringat time kita ramai2 dulu... aku rindu nak hangout dengan ampa, tapi dah buat aku macam nie, aku rasa ergh.... meluat gilaa, macam aku tak wujud ja kan...
semuanya berpunca dari salah faham, dan perangai sekumpulan orang yang anggap it IS A JOKE!!!
HAHAHAHA.... laawak sangat la kaann... sampai 2 kali exam ampa kacau hidup aku,..


better main COUNTER STRIKE lagi elok.... aku mmg teringin nak tembak menembak nie...
last pegang senapang betul time PLKN jaa... then x leh nak pegang, so kita main CS sudah la.. 
bila dapat bunuh ramai terrorist mmg puas hati aku...HAHAHA....!!!
(sapa kata aku x reti main game orang laki???) haaa....

cekap gak aku main tadi, tak pernah pernah up level dan menang bayak kali tadi..
hahaha... pelik gak aku, malam nie tembakan aku mengena...
hilang TENSION aku dan rasa MELUAT aku kat orang...


p/s: ok....aku meluat sat jaa...pastu ok balik, pastu bila something make me unstable, 
i will think and act like a crazy person again... aku x suka bergaduh dan benci membenci nie...
ayat kat atas tue hanya PROPAGANDA dan SIMILI....

bila dah mati dalam game, so goodnitez, assalamualaikum....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...