Followers

Friday, March 2, 2012

☆Pertandingan Roket Air☆

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.... dah berhabuk berdebu aku rasa blog aku nie....
lama x pegang dan menulis entry... hari nie ada free sikit so aku trigin nak kongsi aktiviti aku di Matrik dalam blog ni...

semalam ada pertandingan roket air or water rocket la bak kata omputih, yang dianjurkan di kolej aku ni. (KMK)... aku sebagai ahli kelab astronomy nie yang menganjurkan aktiviti nie.... aku just jadi fasilitator ja.. tak masuk pon pertandingan nie...huhuk....^^) **tolong mengajar cara buat roket...HAHAHHA....
actually aku pon xtaw nak buat cmna, lingkup ja klau aku ajar.... then baik aku jd photographer yg tak terlantik time pertandingan tue...hihik...

nie gambar2 nya....






di atas nie gambar2 peserta...:)

me and other members...:)

aku di tengah tue...so org lain yg ambil gambar nie
(gmbar agak blurr, gna manual focus mmg susah la bg org lain)
aku pon x bpa nak mahir jugak..haha...


our president club
geng main bedak..hahaha..

miss Farhana and Syafiqa

sikit HDR....:P

MAAF KALAU GAMBAR TAK LAWA!!

~Nie last aktiviti untuk ahli kelab astronomi...SADISSS....:(  lpas nie dah nak final exam untuk sem 2 dan semua pakat balik, aku tidak lagi akan bersama pelajar2 KMK...huhuhu..... 
esok ada cerapan bintang dan planet serta pelancaran teleskop baru kelab kami...
insyaAllah harap semua berjalan lancar dan boleh tengok ciptaan ALLAH di ruang angkasa dengan mata kasar, sebelum nie tgk melalui internet ja...huhuk...

p/s: taubat aku sakit kaki kes ambik foto2 nie...hahah....
kena duduk tahan sebelah kaki...mau x sakit....baru aku tau bertapa susahnya jd photographer...
tapi MEMANG BEST...dapat snap gambar2 orang lain..gambar aku memang xkan ada la kan...hehe..LIKE3...:D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...