Followers

Wednesday, June 8, 2011

★LIFE STYLE IN MATRIC - KMK☆

Assalamualaikum....sekian lama aku x update blog dan hari nie aku ada masa free sikit jadi tingin la nak update blog nie.... first of all now im in matriculation of Kedah....ceywahh..(speaking la pulak) nama sebenar KOLEJ MATRIKULASI KEDAH or KMK.... rasanya kolej matrik nie antara famous dalam Malaysia kot..hehe...aku pon x brapa pasti...tapi cikgu kata kolej matrik KMK  nie top 2 antara semua matrik2 di Malaysia nie.... hhee..:)
bangga siot aku ada kat matrik nie.... ahaha.... dan ramai gak senior2 yang lepas dapat 4flat....lbih kurang 200 org kot...perghh... aku dengaq pon dah meremang bulu roma nie haa...  so target aku sekarang mmg nak achive 4 flat la... INSYAALLAH...=)


nak cecita life aku kat matrik nie... hmm... aku mai sini mmg terkejut gak la dengan suasana kat matrik nie...bkn suasana sekeliling tapi suasana student2 dia yanag RAJIN sngat2 study..... yeahh., aku pon mula2 agak terkejut bila nampak semua pakat dok study pgang buku  samapai lewat malam.... jadi aku pon ikut sama la..x kan depa study aku nak tidoq lak an???!! haha..tue melampau.... tapi memang ok la, kami semua x merapu kot lain...semua pakat study especially malam.... 
life kat sini nak kata busy sngat dak, nak kata relax pon dak...so depends on the person nak pilih hala tuju yang mana.... BUSY OR RELAX???!! haa...pkiaq2 la sndri laa.... aku?? aku dua2 ada...haha...
waktu ptg seriusly aku relax sngat2... aku ptg2 layan drama korea lagi..hehe.. malam baru start study wat keja tutorial... keja dia AGAK PAYAH laa.... dan memang tension nak bagi siap keja tutorial... last2 aku tiru gak sikit...opss...kantoi suda...aha...=P  kelas kuliah dia lak x da la payah sangat, dan cikgu2 dia ajaq relax dan satu persatu ja cikgu ajaq... ok la nak faham...hhu....
so bagi sapa2 yang kata matrik nie teruk sngat...aku kata TAK teruk...
 seriusly...semua bnda dalam dunia susah, xda satu pon yang senang...:)


errm.... nak cecita pasal KMK lak... tempat dia ok dan cantik... aku mula2 bnyak kali dah sesat kat KMK nie...haha...smpai termasuk bilik orang len la...haha...lawak betul..tapi tue time waktu first week la... sekarang nie dah ok dah...hehe...  


lupa nak gtaw...aku kat KMK kau ambik modul 2 ada subjek fizik,kimia,math dan sains komputer...
setakat nie boleh lagi la aku catch up semua nie accept for sains komp. aku blurr dan x paham apa yg ckgu ajaq....errr.....




p/s: aku actually nak snap gambaq2 pasal KMK tapi aku x sempat nak snap...memory lak full..ades...
xpa nnti2 aku upload gmbaq len ...:) 




★4 FLAT- im trying to get it, INSYAALLAH☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...