Followers

Friday, June 10, 2011

★Happy Birthday TO My FrEn☆

(entry nie khas utk kawan aku kat skolah dulu)


assalamualaikum,... 
ehem ehem.... dngaq aku nyanyi nie...(dlm hati ja)
haha....


saeng-il chugha hanimda
happy birthday to you
selamat hari lahir
saeng-il chugha da chingu..:P








sempena bufday ang yg ke-18 nie aku nak wish bufday to you...ahakz.. x pernah aku wish kat org kot blog nieh... ang org first tau...terharu dak??? hahaha...(serius aku pulun) haha... 
semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, dan ceria2 selalu...:P




>>aku ada hadiah utk ang....nie hadiah yg ang minx la...:P


View Image    kertas final exam ang minx...:P
   
      …..____________________ , ,__
……/ `—___________—-_____] – - – - – - – - ░ ▒▓▓█D 4 FLAT >>> S e m 2
…../_==o;;;;;;;;_______.:/
…..), —.(_(__) /
….// (..) ), —-”
…//___//
..//___//
.//___/ 



dan 4 FLAT dlm exam nnti... hope you will get it...     
         (klau x mau guna pistol buh m-16 pon bleh) haha..


tapi aku nak2 4 flat gak..doa2 kan utk aku jugak...:P

~GoodLUCK GoodLUCK~




View Image

nah adiah utk ang...
yg nie ang nak makan skali pon boleh...ahahaha...:P
(dlm mimpi la aku bg hadiah kat ang)
hahaha...:P



p/s: sory wish lambat, bkn x ingat, ingat lama dah... saja x maw wish kot msg or fb... hahihu...=)


PeAcE... ^___^V


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...