Followers

Sunday, June 12, 2011

★goodbye & gudluck Keah☆

assalamualaikum.... hari nie aku sedeh sbb kawan aku dah x study lagi kat KMK....=(
dia nak g SPA... ambik jurusan nursing... aku baru tau tadi ja kata dia nak pindah keluar dari KMK...aku terkejut jugak..mula2 ingat an dia men2, pastu tgk brang2 dia smua xda baru la aku tau kata dia nak kluar betul... sedeh gak la bila dpat tau...
dan tadi masa nak berpisah aku sempat snap gambaq dia sikit...
babak2 sedeh time dia nak balik meninggalkan KMK...:(


nie gambaq time dia time nak berpisah tadi.... dia nangis dan kami semua kat situ pakat nak nangis...tapi aiq mata aku kering, jd x da la nangis..ahah...:P


nama dia Syakirah dan kawan2 len panggil Keah... aku mula kenal dia on first day aku tiba di KMK...
keah kwan kpd kawan aku...(ada paham tak??) hha... tapi aku baik dengan dia mcam kami dua dah kenal 
1 2 tahun uh... time seminggu di KMK kmi semua ada orientasi....so time tue la yang aku rapat dgn dia... p mana ja kmi jalan dua.... kami gila2 sikit.... dia merapu dan aku terhegeh hegeh...(sdaq xpa..):P 
p mana ja aku p gan dia dan sorang g kawan aku Miza... actually Keah nie budak skolah lain... dah aku baik dgn dia, aku pon join la dgn budak skolah dia... serius wat muka x tau malu...(almaklum la aku friendly) hahaha...:P  then minggu kedua aku dah jarang jumpa dia cos dia ambik jurusan len dan masing2 busy masuk kelas masing2...
kadang2 malam aku g la lepak bilik dia and Miza... g study dan merapu sama2.... serius dok dgn depa nie aku jd merapu dan x boring...dok menyanyi  la...study x tera mana pon...hingaq ja...ahaha...  lani tinggal Miza sorang ja dalam bilik xda peneman ...huhuuu..ksiaan Miza.:(


jom2 tgk gambaq laen g...:)


 syad,keah,arina

 keah with me....:)

sue dan keah...

ok...nie semua satu skolah dan aku ja sesat kat situ...
btw, aku la yg snap pic nie...hhe...:P




k lah aku nak sambung tutorial Kimia... tp mata lali mengantok dah nie...huu...:(


~to Keah gudluck dan take care di mana saja anda berada.... study ajin2... nnti jadi nurse leh la nak p mrawat gan ang noh...hehe..:P 
gonna miss you....walaupon aku kenal ang sat ja tapi aku rasa dah macam kita kwan lama pon dan ang pulak dah x da kat KMK lak.... x syiok la...:(    
tp pa2 pon all the best dear....=)


p/s: jangan lupa aku tau..ieratinted..:)


TAkE CArE and MiSs yOU

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...