Followers

Wednesday, June 20, 2012

☆Photo: Koleksi Bunga☆

Assalamualaikum...
kali nie aku nak post pasal bunga bunga dekat Malaysia nie... basicly dekat rumah aku saja..hehe...
rumah aku ada beberapa jenis bunga, yang paling aku suka bunga orkid yang ayah aku tanam sendiri...:D

 ANTARANYA:

Bunga Orkid




nie akar2 dia yang menjalar di sekeliling tiang rumah, setiap tiang ada bunga orkid...^_^

Bunga Raya

kitar hidup bunga raya...:)



 Bunga Tahi Ayam
 
walaupun nama dia tak sedap tapi bunga dia cantik dan warna warni...
kenapa la orang letak nama bunga tahi ayam eh?? 0,o 

Bunga Ros

bunga ros my favourite... syok tengok bunga nie..hehe..bunga ros ada pelbagai warna..
teruja gila tengok...semua cantik...:D
tapi kat rumah aku tak ada la, nie gambar aku ambil kat cameron...^_^


p/s: semua gambar diambil dan diedit oleh saya sendiri,...Sekian Terima Kasih kerana mengunjung....:D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...