Followers

Saturday, June 23, 2012

☆Esok nak pergi bercuti...:P

Assalamualaikum dan selamat pagi cinta... hahaha....
mengarut ja tetiba cinta2 nie...x da dalam kamus hidup la pulak, hehe.... ada pun tapi kamus tue dah koyak rabak into a pieces.... huhuhu... babai cinta,...

hahaha... apa aku merapu meraban tah, bila jari menaip mmg habis segala isi dalam otak nie nak keluar...memandangkan ini blog public better jangan keluar isi semua sangat, kena sekat2 jugak... haha...:P
sebenarnya aku tak ada point nak update entry hari nie, haha.... haa, btw, esok aku dan famili nak bertolak ke negeri Perak... kan tahun nie tahun melawat Perak sebab tue nak p sana..hahaha....
ermm., jangan mimpi aku dgn famili nak p bercuti melainkan ada function dan hal2 tertentu saja.. dan hal tertentu untuk kami nak pegi sana sebab adik aku laki sorang nie dapat sambung mengaji kat sana... IKM LUMUT PERAK nama diberi....haha.. LUMUT tau kan kat mana??? tau kan sekitar Lumut ada eko pelancongan yang fames... iaitu dekat dengan Pulau Pangkor...hehe... actually aku baru tau saja bila di google map kan... haha... teruk aku..huhu... dan ramai orang kata Pulau nie best, aku tak tau la lagi macam mana keadaan dia, tengok kat tv ja macam best... nak tau best sbb apa?? sbb nya dia pulau dan dikelilingi oleh air biru laut yang tenang... dan best partnya boleh snorkling... waaa, aku teringin sesangat nak snorkling dan scuba diving... mmg dari kecik aku suka bab2 swimming air nie, setakat diving dalam kolam renang ja boleh la tapi nampak jubin2 tile2 kolam tue ja la kan..haha.. kalau kat laut siap dengan ikan, coral, segala fauna2 yang ada.... cantik beb, LIKE3...
btw, aku tak sure lagi yang kami akan singgah ke pulau pangkor ka tak nanti..haha... berangan ja lebih....huahuaa..... kalau tak boleh esok lusa nie, maybe bulan2 lain boleh kot... nama pon adik belajar sana,... mesti selalu singgah sana punya...haha...
errm.... point yang aku nak sampaikan pon aku tak tau sangat nie... nak habaq kata nak p bercuti la kot esok.... 3 hari 2 malam saja... haha... maklumla dah lama aku tak p bercuti dengan famili... excited sat.. harap2 best la kan...huhu... aku dengan adik aku  yang sorang lgi pulak pack baju terlebih, yang nak p belajar sana tue boleh relax ja lagi.... tadi aku dengar dia keluar bilik dan tak tido lagi, katanya tak boleh tidoq... hahaha.... tue mesti resah gelisah sebab nak beljar jauh dari rumah.. sebelum nie dia x pernah duduk asrama or belajar jauh... aku nie yang nampak manja pon, masuk gak asrama sekolah, p jugak plkn, masuk matrik pula kan... haha... relax saja, tidoq lena srupa tue...haha...
lani aku pulak yang tak tidoq.... bukan apa, ayah aku kata nak bertolak lepas subuh, so aku yang selalu tidoq lewat nie mmg plan untuk tak mau tidoq malam nie... tadi ada lena sat sejam macam tue... huhu... nie dah rasa mengantuk balik, plan tak mau tidoq tue macam nak KIV ja dulu...hahaha...

~tak boleh belah tajuk entry aku... aku baru create tajuk lepas tulis panjang2 nie... mmg selalu aku suka tulis dulu then baru pkior nak letak tajuk apa...hahaha... macam aku nak makan nasi, aku letak kuah2 berbagai kuah aku letak sampai lencun nasi tue and at last baru decide nak makan lauk apa...ahahha....

k la adios, entry nie aku taip dan lagu BILA CINTA ost Lagenda Budak Setan dimainkan dalam enset aku...huhu...
nak tau kenapa lagu nie sila lihat entry nie>>BILA CINTA...haha....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...