Followers

Saturday, June 23, 2012

☆Bila Cinta....☆

Assalamualaikum dan selamat pagi cinta,

haa... entry pon tajuk BILA CINTA... bunyi macam persoalan bila cinta?? tapi entry kali nie BILA CINTA merujuk kepada lagu ost Lagenda Budak Setan tajuk lagu Bila Cinta...huhuhu....
macam mana aku boleh dengar dan end up nak buat post pasal lagu tentu ada sebabkan... sebabnya aku mimpi, dalam mimpi tue aku asyik nyanyi lagu nie saja, dan tiba2 ada sorang laki tue... aku tak sure sangat sapa dalam mimpi tue dia menyanyi balik lagu nie.dan macam tujukan untuk aku saja.... wuaaa, bila baca balek lirik tue macam .... teettt.... tak tau nak kata apa sebab aku pon baru nak belek lirik tue sampai habis...hahaha... lagu nie agak lapok dah, 2 3 tahun lepas rasanya lagu nie, entah la sebab aku tak tengok cerita Lagenda Budak Setan tue sbb buzy nak study, dok kata nak tengok tp tak tertengok pon sampai la sekarang... lagu nie pon aku tak pernah suka dan jarang sama sekali nak dengar... tak tau macam mana dalam mimpi tue aku boleh dok pkiaq dan menyanyi lagu tue... dan lagu tue asyik berkumandang dalam telinga aku...hahaha...

jom tengok sat lirik dia, aku pon tak tengok habis g...haha...

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Hingga engkau pergi
Tinggalkanku
Chorus
Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Ku sebut namamu
Di setiap doaku
Bangkitkan setia
Kenangan tentangmu
Yang ku dapat
Hanyalah bayangmu
Ulang Chorus 2x

  
perghh... gelak sat bila baca lirik nie..hahaha.... kenapa kenapa lagu niee??? 
huhu... serius hampeh.... yang part nie macam diboldkan dalam mimpi aku...

Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

nie kes tidoq tak cukup tido, matahari dah nmpak baru nak tidoq..huhu...~Babai Cinta..nak tidur...hahaha..


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...