Followers

Sunday, June 10, 2012

☆Bicara Hati☆

Assalamualaikum wahai blog tercinta...huhu...

walaupun aku suka blog nie tapi dah lama aku tak menjenguk dan update disini... agak rindu dengan blog, traffic semakin jatuh.... huhuu....
hari ni aku nak update pasal hati dan perasaan yang membelenggu sepanjang dua tiga minggu nie... huhu... x tau nak luah kat mana...haha... (aku suka buat teruk) :P

mula2 risau dan susah hati pasal result matrikulasi... dan dah dapat result, alhamdulillah... lepas result pula kena isi UPU fasa 2... hanya ALLAH ja yang tahu perasaan dah hati ini... isi upu pon aku mengharap sangat aku dapat UTM... aku tau result aku tak sehebat mana sangat, but still i want to be with you... aku rindu kawan2 aku... semua dapat result hebat2, sure yang apply UTM ka USM ka sure depa boleh masuk sana...hmm... sedih...aku x mau berpisah dengan kawan2 aku...walaupun aku senang buat kawan, tapi aku rasa aku ni macam tak diperlukan bila dah berjauhan.. tak prnah pon depa nak contact aku... i know i am not a perfect person like them all, i easy to cry when think of them... dunt know why, their seem to be further from me.. the only one that can understand me..
aku harap kita dapat berjumpa dan berkumpul balik...huhu...

style aku, aku suka mengundurkan diri dari situasi tak kira la apa pon, tapi kalau masalah yang aku create aku akan selesaikan melainkan orang yang suka cari masalah dengan aku... sebab aku tak suka memanjangkan cerita dngan menyoal KENAPA JADI MACAM NI??  buang masa ja bila nak terhegeh hegeh tanya dia, ada perkara yang patut kita tanya dan tidak... akhirnya jangan menyesal bila perkara lama difikirkan balik... huhuu....
sebab tue aku rasa orang suka mempermainkan aku....
~ apa aku fikir mungkin semuanya ada hikmah dan Allah dah atur yang terbaik untuk aku...
~walaupun aku suka gelak, tak bermakna aku happy...




 

k, aku tulis ayat berbelik belik.... sekian....

tulis entry nie sambil dengar lagu STARLIGHT TEARS, ost Boys Before Flowers.. first drama korea yang aku tgk..^_^

i`ll be waiting for you
기다리고있을거야

klik >> LIRIK STARLIGHT TEARS [eng version]

tajuk lagu nie lah yang menghasilkan nama blog nie...  
STARLIGHT

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...