Followers

Thursday, June 14, 2012

☆Bintang yang tenang☆

ASSALAMUALAIKUM...

klik pada gambar untuk pembesaran kalau nak baca apa yang tulis dekat gambar..^_^....
(btw, gambar tak lawa pon...)

  
this is what we call STARS glow in the dark...:D 

just to add...:D ada binatang apa tak tau terbang atas camera aku 
jadi kesan putih kat atas tue...^^



bila tension ja aku tgk langit.... tadi buka fb tiba2 jadi hangat dan sakit hati semacam(Ada la sebabnya)... urghh, terus aku lari keluar tgk langit, luckily dan alhamdulillah ada bintang.... dah lama aku tak tgk bintang sebab musim hujan dan awan tebal....:(
tadi dapat juga aku tengok, mood dari marah dan sakit hati terus tukar jadi happy bila tgk keindahan ciptaan ALLAH pada waktu malam nie..keluar juga air mata aku...huhu... lepas tue p keluar sorang2 tangkap gambar langit... tak kisah lah gelap ka x, malam jumaat ka x, janji aku dapat tengok dan happy....

 ~tengah ada problem niee... aku perlukan kawan ... :(

layan lagu LOVE RAIN ~ 

Because it is you :::



☆pe[A]ce[S]tar[Z]☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...