Followers

Sunday, July 8, 2012

Tension: ☆Bila jalan tak ada hala tujuan☆

Assalamualaikum semua.... dah 2 3 hari aku tak updatekan, dan sekrang memang aku sangat2 tertekan dan aku tak tau nak cari siapa lagi.... blog nie salah satu tempat nak luahkan perasaan yang terbeku nie...huhuu....
firstly, aku selama seminggu nie berada di hospital saja... balik rumah pon kejap tgk keadaan jugak... tue pon rumah makcik aku... sesungguhnya aku rindu sangat rumah aku.. serius.. rindu gelak ketawa kat rumah dengan semua ahli family... dan memag semua yang terjadi ada hikmahnya...
aku dah lama aku tak menangis.. dan kenapa hari nie aku kuat sangat menangis...macam2 yang bermain difikiran aku yang membuatkan aku sedih... dan paling2 sedih bila mak aku dah tahan dan dia pon mengeluarkan air mata jugak...lepas pada tue aku lagi sedih,. dengan ayah aku terlantar di hospital dah seminggu ,sampai sekarang tak tau sakit apa,.. jenis penyakit apa... serius ka tak...berapa lama lagi nak stay hospital nie???? aku dah tak sanggup tgk ayah aku lembik dan kurus cengkung... :\
dia seorang yang suka merapu tambah2 dengan aku... dan bila dia sakit mmg sunyi la....:(

aku lagi tension bila guard tak bagi aku masuk dalam bilik wad nie.... aku dah duduk sini dari pagi sampai malam... kalau aku tak boleh masuk aku nak p mana??? melewaq/merempat merata tempat kaa???? aku dah tak sboleh tengok ramai orang sangat, cepat migrain atau pening kepala, so nak masuk bilik ayah aku dirawat pon tak boleh sebab mak aku dah ada kat dalam... hurm... bilik nie bukan main besar kot, takkan sorang ja boleh jaga.... aku nak masuk jugak sbb mak aku pon tak berapa stabil dan mmg slalu sakit2 jugak...  tak kan nak biarkan macam tue ja... tolong laa... aku pon tak teringin sangat nak mai hospital nie, dah terdesak tue yang mai...kalau boleh aku nak sangat dok kat rumah seminggu dah tak tido kat rumah... :( 

kawan2 semua suruh aku bersabar ja... yaa..mmg aku tgh bersabar pon...aku cuma geram sbb kenapa tak boleh masuk sekali??? dia siap perli2 lagi, aku dah besar dah laa bukan nak buat bising apa pon, lagi pon bilik nie ayah aku sorang jaa....

satu lagi, depa semua buat endah tak endah ja kat ayah aku... kesian aku tgk..ayah aku batuk punya la truk, sampai tak boleh nak cakap sbb sakit sangat kerongkong tue... dia bnyak guna isyarat ja.hanya paracetamol ja yang dok telan, makan dah 3 minggu tak makan...huhhu....takot sakit lain pulak.. 

SEGALANYA ADA HIKMAH... DAN SETIAP KESAKITAN ADALAH PENGHAPUS DOSA YANG LAMPAU...

ya Allah bagi ba cepat sembuh dan keluar dari hospital nie...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...