Followers

Wednesday, August 17, 2011

★Tak Berbuka aku......:\☆

Ok tadi cita kes semalam...berbuka dgn budak kelas.... 
x baca g??? g ke sini...----->S2K3P5


nie nak cecita pasal hari nie... sedey gila aku.... punya berangan nak berbuka hari2 last kat KMK dgn makanan yg sodap... 
tapi tadi g kafe C makanan dah habis...
oh myyy..... hancurnya hati ku....(nmpak Something yg x suka) wuaaa...


(ok turun kafe pon kul 7.15 kes tue makanan dah habis)
org pun nak tutup gerai makan sama anak bini gak cik iraa oiii....
ok finee..... sedeyh tol.... merayap la aku ke sekeliling kafe mencari makanan...ahahaha...(mcam kucing kelaparan)



last2 ada pakcik goreng koew teow...aku pon TERPAKSA beli....
sedangkan tringin nak makan nasi Briani... :(


mungkin nie takdir aku...ahaha....(pasrah gila)


>> ok tringat seharian nie...hari rabu 17 Ogos.... macam2 terjadi kat aku...
penat kot.... lari kehulu ke hilir mencari barang.... adesss...
my mistake and it is my responsible.... ada ka patut aku g tinggal beg sepenuh dengan coklat orang (coklat mahal lak tue) hehe.... 
dan sejambak duit duit duit ....
aku p tinggal dalam beg tue.... ngeng la ira..
aku balek bilik then tringat beg mahal tue.... lari la ke tempat kejadian.... penat kot...
kehulu hilir aku lari.....( ok, mak aku x bg lari sbb dah msuk matrik jgn wat prangai budak2)
ssooooo what>???? im in hurry, and i dont care what people talk about... janji aku x kacao org...


so aku lari la tanpa mikir hal org and mencari beg tue.... 
dan akhirnya syukur3 ALHAMDULILLAH.
ada hamba ALLAH nie msg aku dan dia kata dia ambik beg aku.... waaa.., reaally thankful...
(tapi yg hairannya kenapa yang g ambik??? letak je la kat tempat yg jumpa tue)
aduh3.... apa2 pon thank la cos terasa nak pulangkan balik...:)


ok....then masuk kelas termegeh megeh....(penat punya pasal) kena lak marah dengan sirr...
disebabkan dia sirr kesayangan aku... aku still relax ja... 
dan leh senyum g... muahaha...:P 
( tringat td, aku tgk ppan tulis tue dan sir di depan tue.. dan dia perasan ingat aku tgk dia...ahaha)


leh dia tnya...kenapa Athira tgk saya?? aku dgn slumber jawab, eh no.. im looking the board and not finish writing yet...hahaha...:P





★I E R A☆


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...