Followers

Wednesday, August 24, 2011

★Photography☆ I`m into You...

Assalamualaikum Salam sejahtera dan Salam Ramadhan...
sejak dua tiga empat menjak nie....(bpa bnyak menjak daa)... aku mula suka camera..
hehe... bukan setakat suka tapi dah tergila lensa nak snap picture...:P
aku baru mula belajar ja so gambar2 yang diambil x brapa nak elok...^^,)
baru first try....^^

haa...nie la camera yang aku guna sekarang...

~EOS 1000D~


TEKAN BUTTON "READ MORE" UTK SELANJUTNYA..:)


DSLR for beginner... elok lah utk aku yg mula nak guna camera DSLR...
xda la hebat mana pon... besa2 ja..

"bila flashback balik..." 
aku mmg x suka guna camera dan x suka ambil tau pon pasal camera sbelum nieh...
klau ada pon aku main snap jea..ahaha... serius..
then bila masuk matrik terjebak lak dgn kelab fotografi baru lah aku minat dan berkeinginan nak pegang camera..
ahahaha... kesian an??!!!
padahal camera ada dalam rumah aku lama dah...
setahun lebih dah...
bAaru2 nie ja nak galak guna...hoho...
dan trigin nak belajar lebih about photography...><

(xpa, aku pon baru mula nak belajar, kpd taiko2 beri la tunjuk ajar kpd saya)

★ nie pon ayah aku yg beli tahun lepas...^__^ ★

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...