Followers

Saturday, August 27, 2011

★ 2 hari Lagi nak RAYA☆

AKTIVITI SEBELUM RAYA: relax ja....tdoq, on9...


hmmm...org lain mesti sibuk membeli belah meronda pelusuk pekan pasaraya nak shopping bab2 raya...
aku??? aku dok kat rumah jaa.... x kluar p mana2 pon... just stay at home and waiting for RAYA...
hari tue da sekali kluar shopping but then terlalu ramai org sngat kami pon balik rumah...
wuaa.... really sad... actually kami stu family dah shopping awal2 dah berkenaan Raya nie...
especially baju raya, kami dah beli siap2... pastue skrang just relax ja laa...


PERSIAPAN RAYA: ahaha....nie x leh belah...rumah aku macam tahun2 lepas kami siap2 rumah, kuih muih, open house semua LAST MINUTE.... seriuss... semuanya last minute dan x diplan...
tuup2 ada semua nie... but this year aku x leh nak predict.,.. semuanya as ussual...kuih pa semua x siapkan lagi...
x terpikir apa2 pon pasal raya...x taw da ka x open house... tahun lepas pon buat without planning,..
esok lusa nak buat hari nie baru order brg2 makan...ahaha.... thats why ampa jngan tanya aku wat open house ka dak... aku tak jamin ada ka dak...ahaha...
dan3.... aku rasa tahun nie XDAK... cos kena masuk MATRIK awal...kak aku pon nak masuk  U...
pakat bzy pkiaq pasal study... raya nie kejap2 ja... 


AKHIR RAMADHAN: gonna miss this Ramadhan.... insyaallah kita berjumpa next year...:)



p/s: actually aku boring la dok rumah jaa... nak kluar transport xdak...:\
sabar ja...~~~~~

★ ikhlas oleh IerA☆

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...