Followers

Thursday, April 5, 2012

☆Ending sem 2 :BBQ S2K2P5 ☆

salam semua... macam tak caya pulak yang hari nie ialah hari
LAST KULIAH,
 HARI TERAKHIR aku belajar di kuliah, bilik tutor di matrik nie.... hihihi.....
5APRIL ialah hari last kami warga student mengaji di matrik...
sedih dan macam tak percaya ja kaan.... sat jaa aku dah nak abis matrik nie....
tapi lagi seminggu aku ada EXAM KOTTT....!!!
FINAL EXAM pada 17 APRIL....fuuhhh.... ketaq, cuak, menyampah pon ada jugak...hahah
menyampah sebab banyak bab yang aku x cover lagi... formula yg bercambah lagi... erghh... memang serabut la kan... aku xtau apa nak jadi lepas nie... aku cuma berdoa berusaha dan akhir sekali boleh tawakal jaa...
tapi nanti aku teringin nak masuk U yg best2 dengan course yang aku minat.... INSYAALLAH!!!

nie gambar last kami satu kelas dan BBQ bersama satu praktikum....:D








KLIK READ MORE untuk tengok gambar malam BBQ...:)



 yg baju hijau tue husband Puan Kamilia...jngn salah anggap mcm student pulak...huhuk..







dengan Puan Kamilia yg no 2 dari kiri tue.,. dia pon dah mcm student ja...awek muda gitu...hehe...




~k babai sem 2, dan babai matrik, before tue... assalamualaikum kepada PSPM 2...>,<
ALL THE BEST SEMUA... sorry kalau aku ada buat salah dan silap sepanjng sem nie...


k, selamat berjaya semua....:D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...