Followers

Friday, February 4, 2011

RM5 bersamaan RM15???!!!!

Assalamualaikum kwan2...nk taw apa maksud "RM5 bersamaan RM15???!!!!" ...haa, semalam ayah aku g kedai topup, g la buh topup RM5 time tue jam kul 4ptg....pastu tunggu punya lama topup x msuk2 gak... malam tue dlm kul 9 aku check enset x msuk lg topup,..aku gtaw ayah aku, dia kata kedai tue mengarut ahh... xleyh dh nk p kedai tue g... x lama kemudian msuk msg dri EASYRELOAD... dlm msg tue dia tulis 'u about to purchase RM5" pastu aku scroll down msg tue dia kata " ur account balance on 4Feb2011 is RM10"...
aikkk??!! hairan gak aku...aku ingat an cilap ka apa, aku pon check kredit, tgk2 ada RM10, sbelum nie 0sen ja... kemudian, dlm masa stengah jam plak, dpat stu g msg toup sebanyak RM5.... Terkejut besaq aku... mmg rezeki sngguh..ahah.... mayb org kedai topup tue buh topup bnyak kali kat aku kot...xtaw la cmna....

~~kot dia nk bagi ANGPOW kat aku kot...ahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...