Followers

Saturday, February 5, 2011

OooOoo... BaLeK kAmpUNg!!

Assalamualaikum.,
hari nie aku dan keluarga aku semua berangkat pulang ke kampung halaman ayah aku kat Kepala Batas, Jitra, Kedah...dkat ja gan umah aku...dlm 15 minit smpai la kampung... dh lama dh aku x balek sana... last balek time raya haji thn lpas la..huhu... aku pulak cuti PLKN nie so leyh la p mlawat Tok gan Nenek aku kat sna....
mula2 tue kmi p umah Tok Chu aku kat Bukit Pinang, tok aku gan makcik2 aku suma da kat sna... ada sorang mkcik aku wat majlis ckur jambul kat anak dia yg baru lahir dlm seminggu,... kecik gila babyy tue... aku takot nk pegang baby..hahaha... bkn apa..nnti dpat kat aku jd kot len kot baby tue, aku nie ganas ckit...hehe...
first2 aku masuk rumah tok chu aku tue dpa semua pkat tnya...

"cmna?? syok dak PLKN" 
"ok dak kat sana" 
"leyh ka wat semua aktiviti sana"


....adoi...aku dgn slumbeer nya jawab..


"erm...syok jaa....Okay ja., best gak dok sana.." 
"kat sana mcm2 aktiviti buat,best kot..dok umah mpa xleyh wat apa" ...haha.....


jom tgk gmbaq aku bersama kluarga di kpg :)


 kat umah nenek 
 mama, aku,tok mah, syaz, dan makcik aku blakng uh


haha...nie posing kat tiang..mmg xdak keja..


k la, stakat nie sja entri aku...chow...salam..:)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...