Followers

Tuesday, December 28, 2010

Countdown for P L K N!!!

Assalamualaikum....
aku tgh mengira detik nk pegi PLKN ja nieh...aduhh...serius takot dan sedeyh nk pegi tue...hurm...
ya la..maw x sedeyh., nk kena p sane selama 3 bulan tue....bkn nya msa yg singkat... mayb org kata aku nie semangat nk p....org len punya la x maw pegi sana tp aku x..haha... ya mmg aku semangat nk p.. bknnya apa kita kena ada semangat baru keja menadi..betul x?? klaw kita down dan rsa malaih jaa...nnti suma perkara yg kita buat mesti susah ja an.... ermm...aku pon mula2 mmg rasa xmaw p tp dh msa kian menjelang .,tinggal brapa hari ja g utk aku berangkat ke kem..huhuk...:(

ya lupa nk bgtaw...aku dpat ke kem Rimba Taqwa, Sik Kedah.. dlm msa 3 bulan nnti cri la aku kat sna ya..hahaha...

"aku akan merindui kwan2 aku disini"

Annyeong :)

2 comments:

AREMAN said...

Ewah2..
dah ada blog noo...huhu

good2!
Keep it up!

Selamat p PLKN! haha

peAceStarZ said...

haha.... huh, msti best p sna...ahakz..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...