Followers

Monday, December 27, 2010

ASTECH or SMTAS

ASTECH-stands for Alor Setar Technic atau Sekolah Menengah Teknik Alor Setar...
ya tue la nama skolah aku yg aku rindui...sekarang nie aku dh x berskolah dh...uwaa..
serius rinduw sngt2 skolah teknik nie...mcm2 kenangan manis dan masam(haha) di skolah tue...
aku ingat g awal2 thn msuk time form 4.,aku rasa malaih gila nk g skolah sbb x biasa dgn surrounding skolah tue.. tp bila dh lama2 ada kat skolah rsa best plak.... skolah tue dahulunya  agak muram ja sbb bngunan nya suma lama2..mklum la skolah tue dibina pada thn 1972... pas2 skolah teknik sudah berseri dgn cat2 yg warna warni..haha...

sini ada gmbaq2 skolah:
Alt

lencana sekolah

pintu pagar sekolah.




Dataran Prime-tapak perhimpunan

kpd junior2 jngn la putus asa kat skolah tue...berjuang smpai abis...belajar elok2...dan jngn la dok BERCINTA jaa... suma tue xdak maknanya...haha...

aku harap sekolah nie x kan tutup!! 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...