Followers

Thursday, September 10, 2015

★TIPS SIHAT MATA : NAK TURUNKAN POWER SPEC★

ASSALAMMUALAIKUM RAKAN BLOGGER.

Haa ni nak promote bagi mereka yang nak TURUNKAN POWER SPEC dan nak SIHATKAN MATA ANDA. .
Aku syorkan utk makan shaklee carotomax yg sememangnya berkesan. Alhamdulillah.
.

Sampai bila nak pakai spek?? Or sampai bila nak up kan power spek mata anda saban tahun?? Aku pon power spek tiap tahun naik sampai Dua tahun lepas aku dh stop buat spek sbb x sanggup nk check mata lagi. Setiap Kali check mesti teruk sangat2.. SEBAB?? Power aku 650+ utk sebelah mata dan silau 350+ . ya Allah mmg risau sangat.. Aku dah amalkan macam2 dari segi pemakanan, pinhole spek, innershine dan ubat mata permata hijrah. Tapi tak nampak perubahan.

Bila makan shaklee alhamdullillah kesan dia Dlm masa Dua minggu. .

.

Kita hanya berusaha dan selebihnya minta pertolongan dari pencipta Allah SWT.

Bagi yg berminat sila whatssap saya di 011-12710745. (Athira)

TESTIMONI DARI SAYA SENDIRI!!

 

 

P/S: bagi yang beragama Islam kita kena yakin dengan Allah dan sebelum makan aku amalkan selawat kepada Nabi SAW dan zikir kpd Allah SWT. insyaa Allah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...