Followers

Monday, September 26, 2011

★Hari Masalah☆

errghh....awal2 pagi aku dh wat masalah dah hari niee.... which is pagi ISNIN....
 aku pakai contact lens....  time mula pakai tue aku dah rasa mata kelabu dah...
xpa la..aku jalan2 p kelas... sejam dalam kelas mata sebelah still kelabu but still can look around tanpa rasa pening kepala....
but then masuk kuliah aku rasa pelek jaa... pejam sebelah mata, tengok2 kelabu truk mata aku
macam gan org x pakai contanct lens jaa....
suh kawan aku tgk mata aku, dia kata x da pon lens dalam mata....
waaa.... takut hanya ALLAH ja yang tau... aku takut lens tue berlari dalam mata nie..(pandai lak dia lari noh)

cari punya cari x jumpak gak smpai ke sudah.... sure lens sebelah dah jatuh tah ke mana..
waaa....sedeh2... dah la baru ja beli x smpai 2 minggu pakai....:\


p/s: xda duit dh aih nak brabih beli lens...pkai la spek...><

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...